Kul dag...morrondagen lär ju bli likadan^^

På fredagar så e man nuförtiden ledig, vilket e väldigt skönt. Eller kanske inte just den här veckan. Kom på i måndags att vi har fysik prov på onsdag nästa vecka. Vilket suger, då jag inte e så duktig på just det som vi har prov på. Så idag har jag pluggat, gick väl lite sisådär får man nog säga. Sen på eftermiddagen å kvällen fick man iaf hjälp av pappa. Har inte gjort så mkt mer idag, har chillat lite i melllanåt och så har jag såklart messat en del me "C";) Kan ju säga att morrondagen eller snarare hela helgen kommer att se likadan ut ungefär. Måste ju verkligen plugga som fan om jag ska ha någon chans till G på provet. Hoppas verkligen på att det går bättre å plugga imorrn.

Finns väl inte så mkt mer å säga om dagen direkt. Kvällen blev lugn, blev att sitta hemma framför tv:n å mysa. Fast jag saknade ju "C" väldigt mkt..som jag gör nästan hela tiden typ..Längtar verkligen som fan till nästa vecka då vi förhoppningsvis kommer å ses. Annars vet jag inte vad jag gör;) hahaxD

Nej, men nu ska jag nog faktiskt gå å lägga mig. Har fortfarande lite svårt å sova utan "C" brevid mig, det blir så himla tomt. Framförallt i min stora härliga säng. Kan inte dagarna bara swicha förbi så att vi får träffas:P

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0