Liten efterlysning!!

Jag kan ibland bli väldigt nyfiken, vilket jag har blivit nu. Jag upptäckte idag att nån kommenterat mitt inlägg "Hemma igen...tydligen va man väldigt saknad här hemma" som jag skrev den måndagen den 1/2 och kommetaren skrevs den 3/2.

Personen som skrev detta valde eller glömde skriva vem det var, vilket gör mig väldigt nyfiken. Vem skrev det?Har suttit å funderat men inte kommit på vem det kan ha varit. Så här stod det i kommentaren:"kan ju tillägga där att jag saknar dig oxå ;) <3 men vi ses ju imorgon (torsdag :D)"

Har funderat å funderat men har haft svårt å tänka mig vem det kan va. För jag kan säga att de enda som träffade mig den torsdagen va "C" å min familj eftersom jag inte drog till plugget. Så antingen e det nån av mina bästa vänner som fegar me å skriva sitt namn:P el så e det brorsan(vilket ja tvivlar starkt på) el "C" vilket skulle göra mig rätt chockad(skulle inte funka heller, träffade ju honom samma dag å sov över så) eller så e det bara nån som driver med mig..

Så..kan den som skrivit denna kommentar snälla bara säga vem den är?!?

Håller på å dö av nyfikenhet, hahaxD

kram<3


Kommentarer
Postat av: Em

ledsen att jag förstör det hela roliga nu, men det va jag.. :P

2010-02-11 @ 22:39:08
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0