Lördag förmiddag...sitter å väntar:P

Japp, då e det alltså lördag. Härligt värre. Skulle gått upp vid 10 men man blev väckt 45 minuter tidigare. Pga att familjen var väldigt högljudda å fixade för att åka på brorsans match. Försökte somna om men lyckades inte. Så man kan säga att jag bara låg i sängen å vilade fram till 10..lagom kul^^

Men men..sen blev det att käka lite frukost i lugn å ro och sen bar det in i duschen. Så nu sitter man här nyduschad och fräsh. Funderar snart på att sminka mig så att jag e hysat färdig för att dra iväg. Men just nu så sitter jag å väntar på svar från "C". Det har varit rätt tyst men det kan ju bero på att han e å gymmar. Han skulle kanske göra det så..

Vill bara åka iväg till honom NU...Det e rätt ensamt här hemma(som det kommer va ett bra tag till) och sen så saknar ju honom väldigt mkt så...Hoppas verkligen på svar snarast att jag får komma;) HihixD Ju längre ja får va me honom desto bättre såklart:)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0