Men va fan då...saknar ju dig..

Nu vet jag anledingen till att "C" inte svarar på mina mess, hade mina misstankar å dom var sanna. Såg det redan i lördags då han hade dåligt me batteri på mobilen. Förra gången jag såg det så jag sa till honom att han kanske borde ladda mobilen. Vilket han då gjorde. Men varken igår eller idag så sa jag nåt..Så får väl skylla mig själv lite, hehe. Han skickade ett mess för ett tag sen, då han hade lyckats få på mobilen en snabbis(batteriet alltså slut) å han var hos/med en kompis(anledningen att han inte kan ladda den). Men men...

Många tycker säkert jag e lite lavrig just nu, då jag klagar på att jag inte kommer å ha nån mer kontakt me "C" idag å att jag faktiskt umgåtts me honom hela helgen. Men hallå, jag har väldigt mkt känslor för den här kille asså;) Kär i han för den som inte förstod:P Så låt mig vara kär, larvig, glad och lycklig;)

Saknar dig som fan babe<3

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0