Min lediga dag..

Min helg börjar idag eller snarare igår vid 14;) Såå skönt att va ledig utan att plugga eller tänka på plugget. Väldigt nice, om man säger så;) Så idag har jag bara latat mig, lyssnat på musik, kollat på tv å suttit framför datan. Har inget å klaga på eller det har jag faktiskt.

Jag har försökt messa me "C" men har inte fått svar på hela dagen. Inte ens nu när han slutat. Detta oroar mig lite. Ni tycker säkert jag e larvig eller otålig. Men sist det var så här va i måndags då det slutade med att vi bråkade på kvällen. Det är därför jag oroar mig, förhoppnigsvis i onödan. Får väl vänta som jag gjort hela dagen. Saknar ju verkligen honom:/

Kvällen ser ut att bli lugn, hemmakväll framför tv:n helt enkelt. Samma som det är i princip varje fredag. Men men..det funkar ju det oxå^^
 
Miss you baby<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0