Några timmar kvar...

Nu e det bara några timmar kvar innan han åker...eller han åker in till stan runt 16 men vid 18 går hans tåg till Boden:/ Men det e ju ett litet tag kvar ett tag iaf..Har eller snarare snackar me han nu på msn, började me mess såklart;) Måste passa på nu innan det e "försent"..hehe. Alltid lika roligt å gulligt å prata med honom:) Å den lilla klumben i halsen jag hade förut har försvunnit nu, vilket e skönt. Men oroar mig lite för att den kommer tillbaka ikväll, inte bra^^ Skulle det hända så kan jag alltid äta lite godis från igår, tröstäta lite;) haha, inte så nyttigt kanske:P hoppas jag slipper det iaf..

Det e nu 5 veckor sen som jag och "C" träffades den natten. Kan inte fatta att det faktiskt har gått 5 veckor. Helt sjukt fort det har gått asså. Efter "bara" 5 veckor så utgör han en stor del av mitt liv. Han e verkligen den underbaraste, gulligaste, roligaste killen:) Vet inte vad jag skulle göra om jag skulle förlora honom..Vill inte ens tänka på det. Nu väntar den jobbigaste veckan, då vi varken kommer att ses eller höras. Kommer bli helt sjukt jobbigt. Speciellt då han e borta på min födelsedag. Så snacka om att jag kommer längta efter honom. Det kommer vara såå sjukt underbart å träffa honom igen sen när han kommer hem;)

Jag inte inte hur länge som jag ska kalla honom för "C" i bloggen eller hur länge jag ska vara så hemlighetsfull om vem han är. Funderar på att fortsätta så här, oavsett hur länge det varar mellan oss. De flesta som läser detta vet redan vem han e så..Alltså mina närmaste vänner. Funderar iofs att ändra min status på fejjan till "i ett förhållande", fast tänker dock inte skriva med vem än isf. 

Fattar egentligen inte varför jag ändrar till det, jag vet ju hur vi ligger till. Men på nåt sätt så vågar jag inte det, fråga mig inte varför. Men det kanske e jag som måste ta första steget till det hehe...Visserligen så e det inte så viktigt egentligen, det viktigaste e att vi har det bra<3

Jaja, nu har "C" inte varit vid datan på ett bra tag nu. Han packar säkert eller nåt..Men nu e det inte långt kvar tills han drar inte till stan. Usch..vill inte tänka på att han ska bort:/

Kommer sakna dig såå sjukt mkt när du e borta<3 låt denna vecka gå fort..

kram<3

Kommentarer
Postat av: Em

Vafan, du tkr verkligen om att straffa mig eller hur?! va d 5 veckor sen ja hade sex?! :O e sjukt juh o.O.. Usch Carro :(..

2010-03-01 @ 21:08:37
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0