Nu börjar fredagen gå mot det sämre typ...

Nu e det snart två timmar sen som "C" sa att han skulle iväg å käka ute med en kompis. Har hunnit kolla på tv med familjen, käkat fruktsallad med glass och börjat packa väskan...Men nu börjar man ju undra, börjar bli utråkad å vill bara iväg och träffa honom. Han sa att det skulle ta typ en timme å att han skulle messa mig sen..Jag gav honom lite "extra" tid, men jag har nu messat honom å frågat om han e klar än. Inget svar än så länge^^

En känsla säger mig att han kommer höra av sig sent å säga att han inte orkar och att vi får ta det en annan gång. Alltså om en vecka typ..Hur fan ska jag klara mig en vecka till utan honom?? Det går ju inte..Kan inte den här fredagen slutat lika bra som den varit?!?

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0