:/ ... :O

Vet inte om det e för att jag är väldigt trött eller nåt, men det känns om att jag ska gråta snart för att jag saknar "C" såå himla mkt. Låter säkert larvigt då jag träffade honom för bara några timmar sen och att jag messa me honom precis^^

Kan man gråta för att man saknar nån såå mkt?....E jag larvig för att jag e gråtfärdig pga att jag saknar "C" trots att jag träffade honom nyligen??

Vill inte känna mig som en idiot, men har ingen att prata med om det här. Skulle verkligen behöva det asså. Tårarna e snart på ingång, det e bara en tidsfråga innan jag sitter å gråter för att jag saknar nån..Det gör det inte bättre att jag lyssnar på kärlekslåtar..hehe^^

Jag lovar jag saknar "bara" honom väldigt mkt, inget jobbigt har hänt mellan oss.

Asså gud vad jag bara vill vara hos honom just nu...

Jag e bara väldigt trött, kan börja gråta för vad som helst i nuläget. Allt blir bara, jobbigare, hehe.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0