Nu verkar blogg.se äntligen fungera igen..tack för det;)

Hade börjat skriva två inlägg i måndags, ett om helgen å ett om något riktigt jobbigt som hände i måndags. Men eftersom hemsidan har varit helt cp i några dagar nu så har jag varken kunnat skriva klart eller publicera dom. Dock verkar det fungera just nu..får se hur länge det håller i sig^^

Jaja, just nu e jag iaf hemma och e sjuk. Vaknade igår me kraftig huvudvärk och illamående. Halsen gjorde fortfarande ont..Det visade sig senare under dagen att jag hade lite feber. Det blev såklart ingen skola igår heller. Illamåendet försvann efter ett tag, vilket va skönt. Men hade konstant huvudvärk genom hela dagen + halsont + feber..Hade ingen vidare matlust heller..Lagom kul. Men det e kanske det här jag just behöver, efter att jag har haft en ihållande förskylning i snart 3 veckor. Mamma sa att febern bryter ner nåt som troligen gör att jag blir frisk snabbare. Kan ju säga att jag verkligen längtar tills jag e helt frisk. Vill kunna träna igen, hallå. Men verkar ju ha blivit lite bättre idag, det e nog bra att jag e hemma å vilar tror jag. Så antar att det inte blir nån mer skola denna vecka. Min sista skoldag för veckan e ju imorrn så^^

Men vad var det då som hände i måndags? Det var en rätt jobbig grej, hade haft en klump i magen hela måndagen. Hade en känsla att nåt inte stämde, att nåt var fel. Vilket tyvärr var helt rätt. På kvällen så hände det, då kom bråket/diskussion..som jag hade förväntat mig skulle ha skett tidigare. Men kom ist i måndags som en "trevlig" överraskning. Precis innan middagen började det, vilket gjorde att jag sket i å komma och käka. Bråket skedde ju inte face to face, vilket jag hellre hade haft. Utan det skedde på både fejjan å msn....Jag fattar inte hur jag kunde vara så idiotisk..Hade betett mig som en idiot, ett svin mot en kille som inte alls är det. När jag äntligen träffar en kille som e helt jävla underbar så e jag själv idioten i det hela...

Efter ett par timmar då jag dessutom fått tröst å stöd av både emelie och alex via telefon, så slutade det hela. Vi båda ville inte prata om det längre, så vi övergick det tro det eller ej till en vanlig konversation efter allt som sagts. Å det hela avslutades me några ord som gav mig hopp igen. Vår paus kommer att fortsätta ett tag till, det bestämde vi under den kvällen.

Så ist för å messa me han under hela dagen igår, så höll jag mig till kvällen. Var lite orolig för att han inte skulle svara men den oron försvann nästan direkt. Då första svaret kom rätt fort och det var som att det där bråket/diskussionen aldrig hänt. Vilket på ett sätt var skönt, men vet att vi måste prata om det nästa gång vi ses. Trots att det är jobbigt...Men iaf jag å "C" messade i princip hela kvällen:)

Å när jag låg och försökte sova, har haft svårt och sova i flera nätter nu. Men iaf så får man ett mess kl 00:50, min första tanke va ju liksom..Vem messar mig vid denna tid på en vardag å det var tro det eller ej "C". Han brukar aldrig messa så sent. Men eftersom jag inte hade somnat å att det han så gjorde det absolut inget. Vi snackade ett tag å han om någon borde ha sovit då eftersom han började 8:15 idag. Men det som gjorde mig rätt glad å gett mig ännu mer hopp. Var en grej som han sa igår dock kom jag på det hela idag. Han frågade när ja slutar idag men hade redan sagt att ja inte skulle gå idag. Då fick jag bla till svar att:"synd att du e sjuk:/". Kom på idag att han kanske hade velat träffas. Vår paus tar kanske slut snart. Får se...

Nej, nu ska jag gå å vila. Så att jag blir frisk nån gång, väntar även på svar från "C".

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0