Oroade mig lite i onödan precis om jag trodde;)

Rubriken säger väl allt egentligen. Satte mig vid datan precis innan våran väldigt tidiga middag här hemma å då var "C" inloggad på msn. Å han förklarade direkt att det varit nåt fel på hans mobil(el kanske tele2??) och att han fick alla mess när vi snackade. Väldigt konstigt, har iofs har själv varit me om detta tidigare så^^...

Fattar inte varför jag alltid ska oroa mig helt i onödan asså. Så onödigt och jobbigt. Hehe..Iaf..just nu sitter man å chattar me "C":) Alltid lika trevligt...HihixD Dock lär vi inte ses idag/ikväll tyvärr:/...hoppas på att det sker i helgen dock.

Saknar honom väldigt mkt<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0