Så då var man änligen klar..

Det här inlägget skrev jag för ett par timmar sen innan hela datan laggade, men som nu äntligen fungerar;) nu ska jag snart få äta mammas goda hembakade semlor. Ska bli riktigt gott!! Synd att inte "C" va här så han hade kunnat smaka några riktigt goda semlor, till skillnad från köpe semlor..hahaxD 


Detta skrevs kl 17:00 idag:

Japp, blev rätt nyligen klar med uppsatsen i TMS. Har suttit typ sen jag kom hem runt ett med den å kämpat. Men nu är den äntligen klar och inskickad. Hoppas den blev tillräckligt bra asså. Jaja, spela roll nu. Den e iaf skriven och inskickad redan så^^

Iaf..idag började man ju vid 10 med typ 2 timmar TMS. Rätt segt asså. Sen bar det som sagt hem, blev att jag åkte till norra(sköndal) och gick hem. Kan säga att jag har börjat gilla att åka dit ist och gå en bit. Väl hemma blev det lunch och sen plugg plugg plugg. Usch...har ju såklart även messat med "C". Å det visade sig att han var "typ sjuk" som han själv sa. Han var försyld å stannade hemma från skolan. Lite typiskt att han blir "sjuk" just nu, just idag. Då lär vi ju inte kunna ses imorrn om inte ett mirakel skulle ske. Vilket suger som fan:/ vill ju verkligen träffa honom imorron asså:(

Fast det e ju egentligen inte så konstigt att han blivit det, eftersom jag har/är det. Har nog smittat stackaren, hehe. Men vi träffades ju förra onsdagen då jag  blivit av med febern typ samma dag å sen så har han ju umgåtts me mig i helgen. Så han får skylla sig själv lite oxå..hihi;) Så hoppas verkligen att han blir bättre snart så vi iaf kan ses i helgen. Kommer bli jobbigt att klara mig enda till dess asså:/

Hoppas du blir bättre snart babe<3 miss you<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0