Så där nu har man iaf pratat lite me honom;D

Efter en typ timme så messade jag tillslut honom å frågade om han hade käkat klart. Vilket han hade gjort, sen så orkade han egentligen inte snacka. Men tjatade lite om att det var en viss grej som jag ville snacka me honom om. Inget jätte speciellt egentligen, men tyckte det va lättare å ta det via telefon. Så tillslut så ringde han upp:D Han lät verkligen trött stackaren, vi e nog lika trötta båda två. Så ni kan ju tänka er hur samtalet blev, lite segt å trött men ändå trevligt;) Samtalet blev inte så långt typ 8 min eller nåt..men blev iaf glad av att höra hans röst..HihixD Jag frågade honom lite angående det jag ville prata om, fick väl ett lite tveksamt svar. Men ändå inte, för det lät som att fanns en chans att han faktiskt ville...Så framtiden får utse vad som sker. Eller aa..får väl reda på det i morrn el på fredag i sista stund. Skulle han ändra sig i sista sekund som sist så får vi va hos honom ist.

De senaste tordagarna så har jag hatat att jag haft träning, hehe..Jag ska förklara. För förra veckan frågade han om vi kunde ses då(el till helgen som det då blev) å nu frågade han vad jag skulle göra imorrn. Damn it! Men förhoppnigsvis kommer vi att ses på fredag...

Men sen lär det dröja ett tag innan vi ses..en vecka typ(precis som den här veckan)..För på lördag kväll ska han fira sin tjejpolare som precis fyllt 18. Gissa vem som kommer sitta hemma å va lite sotis när han e ute å festar:P hehe^^  Sen på söndag så åker han till boden, där han ska va på nån militärgrej(minns inte exakt var det va, förutom att det ej var mönstring). Å när vi snackade så lät det som att han skulle vara borta nästan hela veckan. Vilket kommer suga hårt, tänk om han inte e hemma på min födelsedag. Inte bra asså:/ Kommer nog sakna honom ännu mer nästa vecka, då han inte e i Sthlm. För då vet man att det inte finns en chans alls att vi kan ses^^

Jaja, usch ska inte tänka på det nu. Nu hoppas jag att denna kväll och morgondagen går fort, så att det blir fredag. Gissa vem som kommer bli arg om det inte blir nåt, för då kommer det dröja 2 veckor innan vi ses så...

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0