Snart e denna torsdag slut...

Sitter här rätt trött och lyssnar på musik å saknar "C" väldigt mkt..Men nu e det inte långt kvar tills vi ses iaf, vi längtar båda verkligen dit;) Iaf det gick bra på träningen, man kände ju att det va ett tag sen som man spelade..Men det va riktigt skönt att vara igång igen och hoppas verkligen jag slipper bli sjuk på ett bra tag nu asså...Gissa vem som kommer ha träningsvärk imorrn?? Haha..spelat squash, gymmat hårt i nästan en timme å sen träning på det(å då har jag alltså inte tränat hårt på flera veckor)...Så ni e förvarnade att ja kanske kommer å klaga på det imorrn:P

Kom ni ihåg gårdagens sista inlägg, där jag skrev att jag skulle gå å lägga mig. Jag hade borstat tänderna, bytt kläder å skulle egentligen bara säga "hej då" till "C"...Men ja..kan ju säga att det vart så. Jag fastnade lite, å satt väl kvar å snackade me honom i en timme nästan. Väldigt roligt;) Men kände efter ett tag att ja va rätt trött(vilket ja va hela kvällen) så tänkte precis säga att ja skulle sova. Men då så skulle han dra, väldigt bra tajmade vi var där asså:P

Jaja..imorron e det alltså fredag. Helt sjukt vad veckorna går fort, det e helt sjukt asså^^ Iaf imorrn så ska jag ta en lång sovmorron, sen ska jag nog städa lite i rummet och försöka plugga. Innan jag sedan drar iväg in till stan för å träffa Emelie:)...Morrondagen kommer nog gå lika fort som denna..Vill ju bara att det ska bli lördag;) Sen på kvällen så blire hockey:p Hyfsat kul dag verkar det bli iaf;)

Nej, nu ska jag gå å lägga. Och idag finns det ingen risk att jag fastnar vid msn igen eftersom han inte e inloggad. Kan visserligen få mess av han<3;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0