Svävar lite på moln just nu:)

Som jag skrev igår så mådde jag lite bättre, ingen feber iaf...varken igår eller idag. Dock så har man fortfarande ont i halsen, men men...Igår hände det som jag verkligen hoppats å längtat på att det ska hända. Jag å "C" messade i princip hela dagen och det blev mer intensivare ju längre kväll gick. Och sen så får man höra(läsa) nåt som jag själv även känner..Men han sa det först å nåt mess senare så frågar han om jag ville komma till honom, om jag orkade. Om jag orkade? Spelar ingen roll om jag hade varit trött hade åkt ändå, haha..Eftersom kl var efter tio och att jag faktiskt hade varit hemma å varit sjuk den dagen så var jag rädd att jag inte skulle få för mina föräldrar. Men tro det eller ej så fick jag det. Kravet va att jag skulle gå till skolan idag, vilket jag redan hade tänkt göra innan. Så det var bara att tvätta håret, byta kläder och sen rusa iväg till bussen..

Hann me en tidigare buss än jag hade tänkt, vilket absolut inte gjorde nåt. Det var ju bara bättre, sen så mötte man även en klasspolare. Så man fick sällskap en bit iaf, alltid lika trevligt me sällskap. Väl framme så hade inte "C" kommit än så började gå mot honom. Men får rätt snabbt syn på honom, då vi båda skinner upp. Å när vi väl möts så omfamnar vi varandra, rätt länge. Det va så underbart att träffa honom igen, en vecka va jobbigt nog kan jag säga. Sen gick vi tätt, tätt ihop hem till honom å ingen av oss tänkte släppa taget om den andra;) Väl framme hos honom så skäller Sigge på mig som aldrig förr:O Men lite senare så kom han in till oss å gjorde me och "C" sällskap i hans rum. Då hoppade han upp på sängen, å hälsade så snällt på mig. Tog en stund innan han kände igen mig. Men men..sen va han så gullig, för han sprang iväg å hämtade leksaken som jag lekte me honom sist. Å så ville han leka..så söt han e asså:) HihixD

Det var verkligen en underbar kväll igår och morgonen idag likadan. Det var som att det där bråket aldrig hände i måndags, vi pratade inte så mkt om det. Men vi ska nog göra det, dock inte just nu..Iaf våran paus verkar just nu vara över, känns det som iaf. Allt e som vanligt igen eller nästan bättre än förut och det gillar jag;)

Får se när vi ses igen, förhoppningsvis nån dag denna helg. Håller tummarna på att det blir på söndag då det ju e alla hjärtansdag. Men får se...Annars idag så va ja i skolan i 50 min, hade bara spec. idrott så..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0