Träningsdagen nr 1!!!

Japp, denna dag är verkligen en träningsdag. Iaf halva dagen består nästan bara av träning, vilket e nice iofs. Hade ju en lång sovmorron, dock gick jag upp lite tidigare än jag egentligen behövde göra. Då jag ville hinna me lite grejer innan, åt en stabil brunch för att orka med träningen. Innan jag skulle dra så hade jag bestämt mig för å skriva ut vägbeskrivingen till gymmet som läraren skickat. Då upptäckte jag ett mejl som jag verkligen gillade, där det stod att min studentmössa kommit å att det bara var att komma och hämta ut den i receptionen. Tänkte göra det innan "lektionen" men det gick inte så gjorde det innan jag åkte hem ist. Kan säga att det gick bra å både gymma och spela squash..Lärde känna Emma i den lilla specialidrotts grupp(det va förövrigt bara hon, jag å rickard där). För vi gjorde allt tms..vi fick börja spela squash vilket va rätt svårt så efter 20 min så gick vi och gymmade tms. Väldigt trevligt tjej.  Fick lite sällskap av henne påväg tillbaka oxå men vi skildes åt rätt snabbt då hon skulle åt en annat håll medan ja skulle tillbaka till skolan så:P

Det första man gjorde när man kom hem var såklart att öppna och kolla på mössan, den var precis som jag ville ha den. Den var perfekt skulle man nog kunna säga. Så nu ligger den i kartongen, där den får vila till först maj och mösspåtagningen;) Sen slappade jag lite framför tv:n, runt 16-16:30 så va det middag eftersom jag har tidig träning. Kan säga att jag va rätt hungrig då oxå så:P

Nu e det inte så långt innan jag ska dra iväg till träning, ska bara fylla flaskan me vatten typ. E redan ombytt så..Får se hur träningen går, det va ju ett tag sen man spelade asså..Hehe...

Skriver kanske ett inlägg sen när jag kommer hem.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0