Trötter...

Sitter här å gäspar, usch vad trött jag är..ändå är det här inget emot hur trött jag kommer vara imorron kväll. Herregud, det e ju min jobbiga onsdag imorron..Inte nog me att jag måste gå upp fett tidigt så måste ja gå upp ännu tidigare eftersom man måste gå till busshållplatsen tidigare. Man vet ju aldrig när bussarna eller t-banan går nu för tiden. Pallar inte berätta hur det va å ta sig till skolan imorse, kan ju säga att det va väldigt mkt folk å jag lyckades komma i tid till skolan iaf.

Hade som vanligt bara en lektion idag, nämligen  två timmar TMS..Lite segt men ändå okej. Hade bara en kort genomgång, sen kollade vi på två korta filmer(avsnitt ur nåt tv-program), sen svara på några frågor. Sen var lektionen slut å det var bara att ge sig av hem igen. Väl hemma hade mamma fixat lunch till mig, sen försökte jag plugga lite fysik men det gick sådär. Annars så har jag bara chillat, lyssnat lite på musik å suttit här framför datan. Har såklart snackat lite me "C" gjorde det i förmiddags, men nu låter jag honom va. Han har nämligen prov imorrn så ska låta honom va lite ifred, hehe. Han hör av sig när han e klar om inte så messar ja honom om ett par timmar:P

Efter igår så har jag bestämt mig för att försöka sluta oroa mig så himla ofta. Det e ju såå jobbigt för mig, men det kan även vara det för mina närmaste vänner som måste stå ut me mig. Varje gång ja oroat mig de senaste gångerna har varit helt i onödan. Så nu ska jag skärpa mig asså, det annars blir det bara för jobbigt, hehe^^

Kvällen kommer nog att bli rätt lugn, kommer antingen sitta framför datan eller kolla på tv...Får se vad jag känner för helt enkelt. Sen så ska jag nog snacka lite me"C" innan jag går å lägger mig.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0