Usch å blä...

Sitter här med världens jävla huvudvärk och är helt svimfärdig. Usch, det e verkligen inte kul asså. Började fixa lite i rummet, inte mkt men det verkar bara ha förvärrat allt. Men orsaken till det hela vet jag ju själv väldigt väl, har knappt käkat nåt idag pga min lilla mage. Som nu känns bättre, men då gör huvudet ont i stället. Kul, verkligen. Kan jag inte få slippa allt skit nu asså? Har varit förskyld hur länge som helst, sen kom feber, huvudvärk, halsont och sen det här. Vem e det som vill mig illa egentligen?^^

Kan det inte bara vara tisdag morgon, då jag förhopningsvis vaknar upp utan magsmärta, huvudvärk eller någon annan värk för den delen. Orkar inte det här.

Dock verkar det bli tidig middag, men jag måste ändå var försiktig så jag inte får problem me magen igen. Men me lite mer mat i magen så kanske huvudet mår lite bättre. Fast en känsla säger mig att det kommer va bra ett tag, sen kommer det tillbaka. Känns som att jag får skippa träningen idag me:/

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0