Värsta dagen på veckan^^

Onsdagar suger alltid för min del, iaf skoldagen eftersom jag oftast träffar "C" på kvällen. Fast det verkar tyvärr inte bli nåt den här onsdagen heller:/ Suger som fan:( Gick iaf upp extra tidigt idag för att jag skulle gå tidigare till bussen..så gick upp kl 6. Inte kul asså. Speciellt inte när bussen kommer precis i tid(brukar aldrig göra det) å sen att tuben faktiskt gick som den brukar va ju inte bättre. Så jag var i skolan 7:30, en hel jävla halvtmme innan jag börjar. Kunde ju fan sovit längre om jag vetat detta. Såå himla irreterande så det finns inte. Denna dag verkar bara bli värre och värre, tror faktiskt den slår förra onsdagen med hästlängder. Den här e verkligen såå mkt värre.

Sitter just nu på min CAD lektion, har väl arbetat på hyfsat tycker jag. Trots att jag e så jävla trött och seg. Fast som ni märker så har jag ju tagit en liten paus. Slutar vid halv efter en 2,5 timmars lång lektion..Underbart..Sen ska jag sitta å..ja göra inget speciellt en stund efter lektionen. Men vi 11 så ska jag dra iväg till tandläkaren. Ser verkligen inte framemot det. Inte för att jag har tandläkarskräck el nåt. Utan för att jag e små orolig att jag kanske skulle ha några hål. Inte för att jag har ont el nåt..men man vet ju aldrig. När jag e klar där bär det av tillbaka hit till skolan, då jag förhoppningsvis kan äta min medtagna "lunch"(macka å drickyogurt). Jag kommer nog hinna göra det, men kanske inte kan. För sist jag var hos tandläkaren(för typ 2 år sen) så tog dom bort början på ett/flera småhål(tror jag) å sen fyllde dom det me flour. Å då fick jag inte äta på en timme eller så.

Skulle jag inte få äta pga nåt jag gjort hos tandläkaren så kommer jag seriöst att dö. Att klara två timmars fysik på tom mage och lite sömn går inte. Iofs så går det knappt att klara en fysiklektion iaf, en sån här dag när man börjar tidigt...Så får väl hålla tummarna på att det går bra hos tandläkaren.

Som ni märker så e jag kanske inte på det bästa humöret direkt. Allt verkar gå "emot" mig idag, vill bara att det ska bli kväll så jag får sova. Får se om jag pallar skriva senare..

Jaha å nu hängde sig mobilen oxå..Underbart:/

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0