Första lördagen 2010 snart avklarad...

Denna dag var kanske inte den bästa dagen, som ni kanske förstod om ni läste det tidigare inlägget. Där har det knappast gått varken framåt eller bakåt^^ Insåg en sak som kanske inte va så j-la bra, får se hur allt slutar..Jag orkar verkligen inte detta just nu. Året som började så j-la bra me den bästa nyårsafton osv å så nu..Då det inte e som jag hade tänkt mig..Allt e just nu så himla ovisst..

Jaja, vad har jag gjort idag då. Försökte läsa min bok vid 11 men kunde bara läsa några sidor sen blev ögonen väldigt tunga å jag började vila dom. Jag fick tillslut bestämma mig för att sluta läsa å tog mig en liten nap trots att jag sov 12 h i natt. Har nog inte riktigt sovit ikapp mig efter nyår då man bara sov 2 h på nyårsdagen^^ Sen så har jag kollat på både "Män som hatar kvinnor" & "Flickan som lekte me elden", dom va båda väldigt bra. Övriga familjen hade sett den igår tror jag el på nyår...Det var när jag kollade på dom som jag inte tänkte på det som hänt å så..Jag "måste" fly verkligenheten lite eller göra nåt för att inte tänka på det..Just nu vill jag inte det..Usch^^

Sen så vid middagen så fick jag som kramp, värsta smärtorna i magen så det va bara å lägga sig på soffan och skippa middagen. Och tillslut så gick det över och jag käkade lite middag vid 20 ist. Seriöst, räcker det inte me att jag måste stå ut me det andra. Så får man så ont i magen att man gråter lite..Usch..

Önskar att morgondagen blir bättre och att jag iaf slipper magsmärtan. Vi(familjen) ska troligen dra på bio imorrn och "Luftslottet som sprängdes"..Sen ska jag se till att verkligen läsa, ska se till att läsa ett par timmar imorron iaf.

Måste säga Emelie jag hoppas verkligen på att det du säger kommer att ske. Annars vet jag inte vad jag gör. Behövde verkligen läsa det du skrev, älskar dig<3

kram<3?

Kommentarer
Postat av: Em

Älskar dig oxå Carro.. det fixar sig.. Försök och inte tänk så mkt på det.. :)

2010-01-03 @ 00:32:24
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0