Förstår inte riktigt..

Loggade precis in på facebook(som jag nästan alltid gör när jag sitter vid datan) och ser mot min förvåning att man fått 3 privata meddelanden. Min första tanken var att dom var från nån grupp jag var med i, vilket var rätt typ. Alla utom en var från en grupp, en annan var från en person/kompis som jag för bara några timmar sen chattade me en kort stund å verkade då inte riktigt kunna klämma ur sig det. Men sen gick det tydligen när jag loggat ut. Jag förstår verkligen inte att personen berättar detta, det hade bara varit bättre om hon hållt käften. Jag tänker göra detta meddelande icke privat men kommer att "censurara" lite..Så här skrev hon: "du, jag får inte säga nåt till dig egentligen...men hoppas inte för mkt på ****". Ursäkta, om man säger A får man fan säga B..Jag blir bara mer förvirrad å förstår inte hur personen fått reda på detta. Inte för att hon e speciellt bra kompis med honom direkt. Jag blir verkligen irreterad på henne, varför skriva detta? Låt mig bara va, om du ska säga nåt så säg allt och inte bara hälften. Det gör mig ingen nytta, jag blir bara så j-la irreterad...å mer förvirrad.

Känns som att jag och han behöver prata om en hel del imorron, jag vill verkligen få det mesta uppklarat och förstå hur det ligger till. Både hos mig själv men framförallt hos honom. Efter vad hon skrev så vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Imorron gäller det för mig att verkligen samla allt mod som jag har och berätta allt och säga precis hur jag känner och vad jag tkr. Behöver klara svar och jag behöver det snarast....

Annars imorron så måste jag ringa banken och sen ringa och boka tid för att få en avjutning av mina fötter för att kunna få fotinlägg. Sen måste jag verkligen läsa i min bok, som jag slarvat me de senaste dagarna. E nog bäst att göra det för att slippa tänka på det som kommer hända senare på dagen...

Å du Irina..klart att du får säga nåt herregud. Jag behöver verkligen det där stödet och jag hoppas verkligen att det sista du nämner stämmer för annars vet jag inte göra. Fortsätt gärna läs och kommentera när du känner för det. Uppskattade verkligen att du gjorde det nu idag;)

kram<3?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0