Gårdagen va grymt rolig:D En bra avslutning på lovet;)

Skrev precis ett inlägg som försvann, vilket sög. Ska försöka skriva lika. Iaf gårdagen spenderades me underbara Emelie<3 hemma hos mig nere i källaren där vi mös me massa filter, snacks(godis+chips), läsk och massa filmer. Vi hade så j-la kul, fy fan vad vi skrattade asså. Vi förlängde verkligen våra liv igår me alla grav asså;) Å anledningen till alla skratt var bla för att vi kollade på svensk humor:D Säger bara Björn GustafssonxD Vi blev dessutom väldigt höga på allt snacks å cola som åts, vilket bara gjorde det hela mkt roligare. Blev även lite dansmatta oxå, kunde verkligen inte sluta å skratta när Emelie dansade, hihixD

Sen så skulle vi lägga oss hyfsat tidigt eftersom Emelie skulle iväg å jag för att kunna somna bra ikväll. Men det blev ju som det blev. Vi låg å pratade i timmar och låg verkligen å asgarvade. Vi slutade inte där, det va ju svårt att inte garva. Speciellt när vi lurade en viss person, hahaxD som verkligen gick på det asså:P Ni kan ju läsa va Emelie skrev om denna galna roliga kväll på hennes blogg http://emtheemoangel.blogg.se/ . Sen runt 11 så åkte hon härifrån, stackaren fick gå ut i kylan medan lilla jag stannade kvar inne:p

Efter det så har jag faktiskt gjort psykologi uppgiften som ska in imorrn, gick rätt fort å göra. Sen har man glott på lite filmer, bara slappat. Morgondagen ser jag verkligen inte framemot. Då man måste gå upp skittidigt, för att ha körlektion i 2 h, sen måste man stressa till religionen, efter det har man lite rast efter psykolgin börjar senare å efter det slutar man. Men då e det bara att dra hem å plugga...Kan ju säga att jag ser inte framemot de närmaste 3 dagarna^^ Usch..Måste anmäla mig till frilufsdagen imorrn oxå eftersom jag inte ska till skolan på fredag. Det kommer nog bli bowling, hoppas nån mer väljer det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0