Innebandy sammanfattar verkligen denna dag!!

Behöver jag säga nåt mer eller? Tror det e rätt klart vad jag har gjort idag..Alltså jag har inte spelat idag men jag har kollat en hel del. Egentligen så hade jag tänkt vara hemma men brorsan ville att jag skulle följa med på första matchen då vi skulle se en herrlagsmatch mellan Vendelsö-Kungsängen(brorsans tränare Victor spelar i Vendelsö). När vi kom dit hade matchen börjat å det var flera stycken från brorsans lag där plus några föräldrar till dom(dom två e dessutom hjälptränare). Men där vart vi inte så länge såg nästan 1,5 period av matchen, sen åkte vi till eriksdalshallen för att se TT-Helsingborg, en superligan match. TT står för Tyresö Trollbäcken för den som inte visste det. Det var väl en rätt kul att titta, matchen va väl helt okej..Men små killarna va ju roliga(brorsans lagkompisar asså). Men men...sen bar det av hem då man chillade lite framför datan innan middagen. Och efter middagen ville brorsan att jag skulle följa med upp till hallen och kolla när sköndals herrlag spelade match. Minns ej vad motståndarna hette. Match gick väl sådär för killarna, dom var påväg men tappade. Men vi hade kul på "läkaren" satt me några andra från brorsan lag som oxå var rätt roliga..Efter det gick man hem å kollade på "I en annan del av köping"...

Såhär var alltså min dag i en ner kortad version, mkt innebandy och mkt flängade fram och tillbaka. Men men, en rolig dag var det iaf. Imorrn e det måndag igen och ny skolvecka. Visserligen så e mina måndagar rätt slappa så jag har egentligen inget att klaga på. Sen på kvällen imorrn så har man första innebandy träningen för i år, den e efterlängtad kan jag säga. Iaf för min del...

Så en halv div.3 match, en Superligan match och en div.4 match..herrlag bara;) Där har ni dagen i extrem kortform;D hahaxD

Men nu ska lilla jag ta och försöka sova.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0