Jag anstränger väl mig å skriver lite då...

Pallar egentligen inte skriva nåt..men tänker mig ändå ge mig på att skriva några rader iaf...

Fram tills idag har det känts meningslöst att va i skolan. Precis som i måndags så va det onödigt att va på fotolektionen. Det jag gjorde va att sitta framför data å lattja å chatta me mange..så mkt av lektion liksom. Förhoppningsvis e studion ledig nu på måndag annars vet ja inte vad jag gör...Sen så idag..fick man som vanligt trängas på tuben på morronen. Sen hade man religion där man fick tillbaka sista provet, fick VG där med. Så me största sannolighet så får jag det i slutbetyg..Efter den lektionen så hade man 3 h hål, roligt värre..blev lite snack me amanda å sen en del kortspelande med henne å rickard. Mentorstiden va inte alls lång så det blev 30 min rast innan fysiken. Där man labbade^^ va verkligen inte på humör för det. Men det fick väl okej, hade hoppats att få labba me filip men han dök inte upp tyvärr..Men men...

Väl hemma blev det att hjälpa till med en tidig middag å sen blev det att skriva på hemtentan i psykologi. Skrev den på papper så man kan kladda lite. Fick lite hjälp av mamma oxå vilket va väldigt tacksamt. Satt väl i över 2 h å skrev, riktigt duktig. Imorron blir det till att skriva rent den och skicka in..

För övrigt så har jag bara en lektion imorron då psykologin e inställd. Så man börjar 13:05 med 50 min specialidrott..En lektion som verkligen känns seriös..*host host..Det "jobbiga" e att det tar en timme att åka fram å tillbaka till skolan å så ska man bara va där i 50 min..Det suger..Men men..man e väl duktigt;)

Nej..men nu ska jag ner å borsta tänderna..sen väntar äntligen sängen;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0