Livet leker verkligen just nu;D

Snart så har "C" inget batteri kvar på sin mobil, vilket suger väldigt mkt:( Eftersom han e hos en polare å ska slagga där så kan han inte ladda den. Kom på att då lär han inte ha några imorrn under dagen:/ Får hoppas på att han slutar tidigt eller nåt. Längtar såå efter honom^^ Tänker inte berätta nåt om "C", några få vet om det. Ni andra kan ju hoppas på att jag kanske avslöjar det så småningom.

Iaf så e det fredag imorrn å den lediga veckan e snart slut. Vilket suger. Men har sett mitt nya schema vilket e helt okej. Men men...en hel del har hänt de senaste dagarna men det tänker jag inte berätta här. Det håller jag för mig själv å mina närmaste polare. Dagen kan jag iaf berätta om..Jag åkte från "C" runt 11 då han skulle till plugget å jag skulle in till stan. Där mötte jag Emelie eller vi möttes på tuben påväg in. Vi skulle nämligen gå på bio och se Avatar. Som vi skulle ha sett i lördags men sf hade ju skrivit fel på sin hemsida så^^ Men men...filmen var ju verkligen grym. Finns fan inga ord som kan beskriva den asså. Såå sjukt bra verkligen, trots att vi faktiskt inte såg den i 3D. Dock så satt jag å önskade att "C" skulle varit där oxå. Efter bion bar det av hemåt, på tuben så satte det sig en jobbig kärring bredvid. Som satt å snackade/mumlade nån ting hela tiden. Å så kollade hon jag jag bla messade me "C", då hon sa nåt men jag hörde inte eftersom jag lyssnade på musik. Orkade inte me henne. Sen i hökarängen fick man vänta i över 20 min i det "härliga" snövädret, bussjävlen var ju såklart sen..

På kvällen vart det träning igen, å min försylning har kommit tillbaka. Finns nog en rätt rimlig orsak till det. Hihi;) Träningen gick helt okej, tog det lugnt. Men sen när det var matchspel så gick bra tilll en början men efter ett tag fick jag en hostattack. Inte kul, så fick kliva av. Här hemma har man glott på tv, messat me "C" å suttit här.

Men nu ska jag gå å lägga mig. E jättetrött, har inte sovit så mkt denna vecka asså. Av många olika anledningar. Kommer bli samma i natt känner jag på mig.  Dessutom verkar "C"s batteri dött så:( Imorrn så kommer en liten skara vänner hit å vi ska umgås och tro det eller ej spela ett vanligt sällskap spel. Ska bli kul.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0