Måndag å ledig(vilket man e hela veckan i princip)

Japp, det har varit lite bloggtorka nu. Men det har inte varit så konstigt eftersom förra veckan inte var så j-vla bra, inte pga av skolan. Utan för att jag kanske inte mådde så bra, varken psykiskt eller fyiskt. Vaknade upp förra måndagen me halsont och hosta. Bra start på veckan liksom. Gick i skolan om vanligt trots allt. Som tur var så försvann mitt halsont i torsdags typ...Trots det som hände i veckan å hur jag mådde så slutade den iaf väldigt bra.

I fredags så träffade jag mina gamla polare från högstadiet nämligen manda och mathilda. Först så satt jag å manda och höll mathilda sällskap på hennes jobb. När hon slutade hade vi tänkt sätta oss på en krog/pub å ta några öl och snacka. Jag å manda drog lite tidigare till en pizzeria å tog varsin öl, sen bar det av till tuben men mathilda va sen så vi gick tillbaka å delade på en öl..vi blev dessutom bjudna på varsin jäger. Sen drog vi alla tre in till stan, men det blev att gå på klubb ist..Göta Källare närmare bestämt. Dom har gratis inträde till 23 å det va kö när vi kom så när vi väl kom fram till vakten var kl 23. Men manda lycktas få in oss gratis ändå. Vi hade iaf väldigt kul å jag drack inte mer än det jag drack innan..

Sen så var lördagen helt sjukt jävla grym, den bästa dagen under hela januari asså. Jag svär. Det e svårt att sätta riktigt ord på det. Men kan berätta det i korthet. Först så skulle jag å emelie se avatar men sf hade skrivit fel på sin me hemsida så vi missade våra biljetter. Men det gjorde inget, först träffade vi mange för att få biljetterna till hans bands spelning och väl hemma hos mig fixade vi naglarna. Efter middagen drog vi till nivå där vi förade me 2 shotar å en cider innan vi drog till fryshuset för att se när mange spelade me sitt band i tävlingen emergenza. Kan ju säga att dom var väldigt grymma asså;D Vi stod såklart längst fram vid scenen å skrek och klappade. Efteråt fick vi ett litet snack me mange å 2 av hans polare innan vi drog in till stan. Av en slump så hamnde vi på viper room som var helt okej faktiskt. Å vi skakade rumpa hela natten. haha;D Läs emelies blogg om ni vill ha en till version:P(http://emtheemoangel.blogg.se/ )

Denna dag har man fått massor me gulliga mess från en viss person. Uppskattas väldigt mkt. Förutom att ha messat me personen så har jag bara slappat. Men nu ska jag snart dra iväg till träningen.

kram<3

Kommentarer
Postat av: Em

woho you just have to tell me all about it tomorrow! :D.. Vi måste se på torsdag och se avatar :O.. puzz <3

2010-01-25 @ 22:16:56
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0