Meningslös dag:/

Denna dag var verkligen inte den roligaste dagen direkt, hade gärna skippat stora delar av den om jag ska var ärlig. Började 11 med text lektion där man skulle läsa ett stycke/sida ur en roman å sen slutade vi. Så jag å amanda att kvar i klassrummet och snackade i över en timme. Väldigt viktigt prat vissa delar om man säger så, eller seriöst kanske e ett bättre ord. Fast det blev även lite "vanligt" snack och mkt skratt. Kommer inte berätta vad vi snackade om, men det mer allvarliga/seriösa var viktigt att vi pratade om och det ska vi genomföra snarast. Sen blev det även lite kortsspelande innan fotolektionen där man inte gjorde något. Man skulle jobba i studion med en sista öving med det var bara en grupp som hann det idag. Så det var inte så mkt skola idag direkt, inte imorron heller.

Sen åkte man hem, där man fick hjälpa till med middagen nästan direkt. Å efter middagen var hela familjen fett trötta, alla satt typ tysta. Eller så var det flamsigt mellan vissa av oss å så visste man att man skulle ha sen träning till 22:30..Vid 19 hängde jag me brorsan upp till hallen för att kolla när han tränade me herrlaget, det slutade att jag fick va me efter övertygning av brorsans tränare Victor. Men nån vidare herrträning va det väl inte, typ 4 herrar, 1 hj19+herr och 6 st från 94-laget. Men efter ca 30 minuter så fick jag avbryta tyvärr..Har varit snuvig i flera veckor nu men inget mer..Men tydligen så e jag inte helt frisk för jag fick bryta träningen för att jag fick smärta i bröstet. Inte nåt bra tecken direkt. Så det blev att kolla på och sen skippa egna träningen tyvärr. Årets första träning och man e typ sjuk..Kul kul:/

Så nu ska jag snart gå ner och duscha. Sen väntar sängen..Imorron så har man egentligen litteratur i 50 min å sen har man över 3,5 h hål. Men jag pallar fan inte gå på den...så jag skolkar den och stannar hemma å försöker skriva lite på hemtentan i psykologi ist. Å går på fotolektionen kl 14 å hoppas på att få göra nåt den här gången.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0