Ny dag, nya tag..

Japp, ny dag vilket innebär nya tag typ..Har väl egentligen inte gjort så mkt idag, gick väl upp vid 10 då jag gjorde allla morronbestyren å gjorde mig i ordning. Sen så åkte man me familjen till Nacka Forum, då jag och brorsan skulle få nya vinterskor. Lilla jag har gått me mina gympadojjor i princip hela vintern. Men idag så fick man ett par snygga mocka dojjor utan klack..svarta me snygg snörning. Så nu slippar man frysa om fötterna i framtiden. Fick även ett par fingervantar som jag ska ha innanför mina tumvantar..Ja juste, det blev även ett par snygga shots som jag ska sova i..gråa..Sen blev det inte så mkt mer utan vi åkte hem och gjorde fixade lunch. Eller mamma å pappa gjorde det medan jag å brorsan spelade fifa10 på xbox360 på vår nya stora tv..Lite chockarande att jag spelar just det spelet kanske, efter lunchen så fortsatte vi me det. Sen så kollade jag på nån film på tv1000 å på slutet blev det en del messande me en viss person å amanda...

När jag messade me den här personen så fick jag hjärtklappning typ, fråga mig inte av vilken anledning för det e jag inte säker på själv..Antingen e det av rädsla, en rädlsa för att det jag kommer att berätta för dig..E så rädd att du kommer hata mig..Eller så e det av en annan orsak men jag vet inte..Nervositet kanske..Kan ju säga om jag hade denna hjärtklappning bara genom att messa me han så vill jag inte veta hur det blir när man ses...Vi kom nämligen överens om att vi ska ses imorron eftermiddag, då vi eller jag måste prata med honom om en grej..Usch, ser inte framemot det..God help me..

Jag har "pratat ut" med vissa polare om det som har hänt, å i flera fall så e dom inte så positiva. Iaf inte till en början å det e precis inte det jag vill höra. Lite stöd från början skulle ju va schysst..E väldigt tacksam för det stöd jag har fått av er tjejer..Ni vet vilka ni är..Å jag älskar er som fan<3

Nu har jag inte så mkt mer å berätta..ska nog snart stänga av datan å läsa lite..

kram<3?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0