Nyårsafton ägde som fan;D;D

Det man ju lugnt säga att den gjorde, herregudxD Det var verkligen den bästa nyårsafton på mkt länge eller snarare så var det den bästa nyårsafton någonsin. Denna kväll och natt är verkligen oförglömlig av flera anledningar. Så himla kul som vi hade asså, sjukt mkt skatt blev det från alla håll.

Nu över i kort till själva kvällen, då jag mötte Amanda å Rickard vid 17:30 ute i nacka å sen gick vi gemensamt hem till Emelie. Där de flesta av gästerna redan hade kommit, det var bara några få som fattades. Alla hjälpte i princip till me middagen me olika typer av förberedelser. Vi käkade väl vid 18 då alla hade kommit, maten var väldigt god å bålen som var till var rätt stark om man säger så å grön, haha. Sen vart det en god efterrätt som Emelie å hennes kompis Linnea gjort. Därefter vart det en del drickande å olika spel som va väldigt roliga. Det skrattades som fan. Vid 12-slaget var vi såklart ute å sköt raketer och skålade i "champange" nere vid vattnet. Å detta år fick man en nyårkyss, av Emelie<3 Sen bar det tillbaka in i värmen, där festande bara fortsatte och slutade inte förrän vid 5:30 då vi som va kvar hos Emelie skulle slagga, men inte jag..det var lite svårt om man säger så..HahaxD Somnade senare ist då vi slog på filmen baksmällan som passade väldigt bra in. Då de flesta av oss var väldigt bakis, då e jag inräknad såklart me huvudvärk å illamående. Jag åkte väl inte från Emelie förrän vid 16, då både jag å filip åkte hem. Här hemma har man fått tacos till middag, riktigt gott.

Just nu e jag väldigt trött, eftersom jag knappt sovit 2 h..Blir tidig sänggång ikväll kan jag garantera asså. Skulle inte förvåna mig om jag skulle däcka i soffan el nåt framför tv:n. Men men...

Jag har ju varit väldigt positiv genom större delen av inlägget men allt e inte positivt. Inte just nu iaf..Usch..Jag kan nog säga att jag förlorat en kompis..el antingen kommer det att utvecklas det till nåt mer än vänskap men i nuläget står det bara still. Vilket e jobbigt då jag insett hur jag faktiskt känner, lite sent kanske. Jag hoppas verkligen att detta löser sig vill inte förlora dig på nåt sätt<3

Tillsist så vill jag tacka alla underbara människor som var me å firande nyår me mig igår. Ni gjorde verkligen det till den bästa kvällen och natten någonsin. Tack<3

kram<3

Kommentarer
Postat av: Em

Äsch va så lite så ;)..

2010-01-01 @ 22:52:14
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0