Orkar inte...

Jag blir i frågasatt för en grej som hände nu på nyår och jag orkar egentligen svara på det. Vill inte tänka på det överhuvudtaget. Men det e väldigt svårt att inte göra det, oavsett om någon frågar mig om det el inte.

Det var precis detta jag inte ville skulle ske, nu sitter jag här väldigt förvirrad och vet inte riktigt vad och hur ja känner. Trodde en sak igår som jag än så länge fortfarande håller kvar vid...Men börjar tvivla, om jag börjar känna efter ordekligt kanske känslorna bara blir starkare och i nuläget så vill jag inte det. Eftersom det bara kommer att bli jobbigare för mig..

Efter att få veta hur han känner så får jag skuldkänslor, då jag gjort och berättat vissa saker för honom. Han måste ha mått skit när jag berättat/gjort allt. Ändå så har han hållit allt inne, i flera månader vad jag förstår det som. Kan inte ha varit lätt för honom. Och nu då..är det inte lätt för någon av oss..av olika anledningar som jag inte tänker berätta just nu.

Vår vänskap kommer aldrig att bli som vanligt igen, oavsett vad som händer..Vilket känns jobbigt på ett sätt^^ 

Så mitt liv e just nu lite upp och nedvänt, frågan e om det kommer vändas tillbaka igen? 

kram<3?

Kommentarer
Postat av: Em

Ja tror att allt kmr att bli som vanligt.. Tänk såhär ni båda två sitter i samma situation och upplever troligen samma känslor, men med tiden så kmr det nog att bli lättare. om det inte blir något så kmr nog att vara bättre vänner än vad ni va förrut :)..

2010-01-02 @ 15:47:34
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/
Postat av: Ira

Hittade jut hit via Em (jag är väldigt dålig på att se detaljer vid sidan av!), men d va inte riktigt d jag ville säga.

Kanske inte min plats att säga nått, men jag tror att saker kmr o ordna sig och bli bra igen. O jag säger som em i hennes sista mening där, av egen erfarenhet så vet jag hur sant det är (:

2010-01-03 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0