Skulle egentligen suttit på en krog nu^^

Men iställlet så sitter jag här på min säng och funderar på att gå och lägga mig snart. Är sååå himla trött. Hade ju tidig match i morse, vilket betydde att man fick gå upp tidigt(vid 7). Matchen gick väl sådär, den behöver vi inte prata om. Iaf sen vid 13-14 så var jag redan då skit trött å bestämde mig då för att tyvärr skita i att ta en öl/cider me manda å mathilda. Tyvärr, hade det varit kul. Men inte när jag e så här trött, då hade det varit jobbigt å jag hade bara velat åka hem hela tiden typ. Det får bli en annan gång helt enkelt.

Har hunnit kolla på en innebandy match idag oxå, både spelat å tittat. Brorsan spelade me HJ19 laget hemma(fast i farstahallen?) mot Haninge IBK. Som e några jävla idioter, kaxar, bråkar och håller på. Men men..killarna var ju mkt bättre än dom och vann med 7-2. GrymtxD

Sen blev det hem slappa lite innan middagen, därefter har man legat i soffan å skrattat en del. Komedi program av olika slag e väldigt kul(Family Guy, AFV, Mr Bean) ;) Men nu e jag påväg att ge upp e skit trött, ska bara kolla lite grejer...El har typ redan kollat det iofs...

Nej, nu ska jag nog gå ner och borsta tänderna. Sen väntar sängen, hoppas jag får en roligare natt denna natt iaf. Igår hade jag först jävligt svårt att somna, tog ett par timmar innan jag gjorde det, sen drömde jag sjuka/knäppa drömmar, vilket gjorde att när alarmet på mobilen gick igång i morse så kunde jag inte förstå varför den ringde vid just den tiden. Tog mig en minut typ innan jag kom på det^^

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0