Tidig sängång...

Så då har man börjat skolan igen efter några veckors lov. Fast jag var bara i skolan igår eftersom man fick jobba hemma idag med romanprojektet. Men gårdagen då, var seg startad med dubbel körlektion som gick helt okej. Hade sen religion då man fick kolla en snutt på stars wars å sen fick man lyssna på musik. Ansträngande lektion va? Sen blev det ett eller snarare två stycken roliga samtal me Alex å Jessi, fan vad vi garvade asså. Å efter plugget drog jag å Alex till BK å käkade.

Denna dag då. Har suttit och skrivit på mitt romanprojekt nästan hela dagen eftersom den skulle in idag. Blev väl helt klart kvart i åtta eller nåt. Men det så skönt att den e klar, det var förhoppnigsvis det sista jag behövde göra inom den kursen. Det som jag ska hålla på med i helgen är hemtentan i psykologi som ska in nästa vecka, ska försöka satsa på MVG. Får se hur det går.

Iaf ska snart gå å lägga mig, det e nämligen så att lilla jag ska gå upp 7:15 imorron eftersom man har match i morron vid 9:15(dock samling en timme innan). Som tur e som har man hemmamatch, det som e lite jobbigt bara e att vi inte haft nån träning under lovet. Så vi får se hur det går. Kommer iaf var taggad, för vi spelade rätt jämt med dom förra gången så...

Å imorron kväll så ska man ta en öl(el i mitt fall en cider) me mathilda å manda, har inte träffat dom sen i somras. Ska bli riktigt kul:D Jag har föresten upptäckt att jag e det fullbokad i princip varje helg för en månad framöver, hehe:P

Kan berätta mer än annan gång ska gå ner och borsta tänderna nu, sen väntar sängen.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0