Vaken redan eller fortfarande vaken??

Jo..lilla jag e fortfarande vaken. Herregud, jag vet verkligen vad klockan e. Inte likt mig att vara uppe så här länge, kommer verkligen att få ångra detta imorrn eller senare idag asså.

Kan ju berätta lite anledningen till att jag e vaken fortfarande. För det första så träffade jag Linnea runt kvart över åtta i gullmars, sen bar det in till nivå 22. Där vi satt hela kvällen å snackade, skrattade å drack en del cider å "unnade" oss även varsin shot. Fråga mig inte vad som hände sen. Jag föreslog att vi skulle våldsgästa en fest som jag hade hört talas om. Vilket slutade sådär, festen hade typ dött när vi kom fram å innan dess blev det rätt pinsamma mess med en person som jag kommer få ångra...Mkt snack om det kan jag ju räkna med..Jaja..kan ju alltid skylla på att jag va lite småfull. HahaxD

Iaf väl hemma fastnade jag såklart framför datan, å här sitter jag fortfarande kvar. Har chattat med en viss person å nu verkar det som att den e påväg hit. Tror jag. Det verkade som det iaf..Får se..Om personen åker hit så borde den va här typ kvart, tjugo över sex tror jag. Denna person e anledningen till att jag fortfarande e uppe och e kanske anledningen till jag knappt får sova alls...HahaxD Nuläget e väldigt osäkert:P

Det enda som e säker på e att jag kommer vara jättetrött senare idag, men men...Denna kväll å natt har än så länge varit väldigt grym. Så får se hur den fortsätter.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0