Vet inte riktigt vad jag ska säga..hehe;)

Rubriken e verkligen så sann asså..Vet inte vad jag ska säga eller jag vet men det vill jag fan inte berätta här asså. Har pratat av mig me Emelie i över 25 min, vi båda vill snacka om viss grej så;) Kan ju säga att jag mår rätt så bra just nu, trots att jag e rätt trött men anledningen till den e väldigt bra. HihixD låter säkert jätteskumt, men det e så sant. 

Iaf...träningen igår gick sådär, va me i 40 minuter innan man fick svårt å andas men framförallt fick jag ont i bröstet. Så det blev inge mer träning efter det för min del. Verkar helt enkelt så att jag inte e riktigt frisk trots att jag känner mig det. Jaja, så det blev till att dra hem från träningen lite tidigare. Att jag fick dessa symptom(el va man nu ska kalla det) blev lite som tur i oturen. Eftersom jag skulle dra en till personen som skickat å skickar väldigt gulliga mess både igår å idag. Så det blev att dra hem, duscha, käka lite, klä på sig och dra igen. Jag smet ut, utan att snacka me päronen. Skrev dock en lapp, vilket var bra.

Var väl framme vid 23:15, då personen mötte upp mig vid bussen. Tänker inte säga så mkt vad som hände där. Men det blev en del tv-tittande å en del mys;) Åkte väl hem idag vid 13:20 då personen hade skola tyvärr. Vilket vi båda tyckte sög^^ Väl hemma har jag inte gjort så mkt. Mest suttit framför datan å även lyssnat på musik.

Imorrn så har man ju frilufsdag, den enda skolaktivitet för mig denna vecka. Ska bowla mellan 11-12 me bland andra alex å jessi. Väldigt nicexD Sen blir det att dra hem å ta tag i jobb frågan.Man måste ju börja nån gång eller hur??

kram<3


Kommentarer
Postat av: Em

haha hitatde en del bilder på joel oxå xD.. Fast mest bakifrån :P

2010-01-26 @ 22:50:20
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0