Ännu en dag börjar lida mot sitt slut...

Sitter här nere i gillestugan med datan som sällskap, då brorsan drog upp till sitt rum för ett tag sen. Skulle väl kunna påstå att älsklingen även gör mig lite sällskap då vi messar med varandra:) Kollar även på tv, det e själva anledningen att jag sitter här nere och inte i mitt rum.

Är rätt trött och seg efter den här dagen, känns som jag varit så de senaste dagarna. Kan tänka mig att det beror på vädret eller nåt. Men men..vid kvart i ett idag så åkte vi ut till vagnhärad för att fira min yngsta farbror davids tjej maria som fyllde 30 nu i veckan. Nästan hela pappas släkt va där, de enda som fattades var min farbror robert å hans familj. Så vi var rätt många plus 3 st hundar. Men det var riktigt kul och mysigt. Det vart en del tårta, kakor å nötter..mums. Fick även chans att umgås lite me min kusin Isabelle som jag inte träffat på ett bra tag, förhoppningvis kmr vi hitta på nåt snart igen bara vi. Så vi kan snacka å ta igen det vi missat. Fick även hålla i å mysa me min lilla kusin erik vädigt mkt, han e såå himla söt och snäll så det finns inte. Han gillar dessutom mig, underbart:) Vi var väl där till fyra eller nåt, sen så åkte vi hem och vi skulle köra hem farmor oxå(min faster me familj körde hem farfar). Vi hann inte åka långt innan vi upptäckte att det var världens kö på motorvägen så pappa bestämde sig för att åka en annan väg. Inte nån motorväg direkt, utan kringelkrokiga vägar. Och efter ett tag blev jag åksjuk, blir väldigt sällan det men nu vart jag det. Å det var en plåga, mådde illa och vi åkte riktigt länge på kringelkrokiga vägar. Usch..efter ett tag kom huvudvärken oxå. Inge kul. Väl hemma fick man hacka salladen inför middagen, därefter åt man middag och umgicks lite me familjen..

Och nu sitter man här, får se hur länge jag blir här. Ska väl inte va uppe alltför länge, sa det igår me och det gick som det gick. Men men...Imorrn så har jag inga direkta planer..ska träna imorrn efter att jag käkat frukost, sen får jag se. Allt beroende på vädret. Funderar på oavsett väder att fila och måla naglarna. Nåt jag verkligen hoppas på är att inte bli väckt av buller från renoveringen i köket. Får se hur det blir...

Nu ska jag kolla vidare på tv.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0