Äntligen:D:D:D

Nu har älsklingen äntligen kommit hem igen, hem till Sverige..kan nog inte bli lyckligare. Eller jo det kan jag, när jag väl får träffa honom igen:D Längtar såå tills jag får se han igen, hålla om honom igen och kyssa honom:) Tänker inte släppa taget om dig älskling, inte på mkt mkt länge.

Jag höll iaf mitt löfte till mig själv å älsklingen, att jag skulle läsa ut 3:dje twlight boken..Hade inte så långt kvar igår när jag började läsa. Men som jag skrev så kunde jag inte sluta läsa förrän jag hade läst klart boken, det var ju såå spännande. Så nu kan älsklingen och jag äntligen gå å se eclipse på bio;) Sen så tog det en stund å sova, la mig väl vid typ halv två, två...Sov väl helt okej i natt, men vaknade typ vid halv tio och kunde inte somna om. Det berode dels på att jag tänkte så mkt på älsklingen å sen så började pappa hålla på i köket. Så låg en halvtimme å försökte somna om. Men gav till slut upp, så sen efter frukosten så städade jag rummet eller jag dammsög mest. För det var inte direkt stökigt om man säger så. Därefter så gick jag ut i trädgården och plockade lite röda vinbär så att mamma kunde baka sin goda hallon- & vinbärspaj, som hon bakade förra veckan. Hon bakar den framförallt för att älsklingen kmr hem idag å har hittills gillat det mamma bakat. Efter det så tog jag mig en dusch och sedan hamnade jag här. Har messat me älsklingen en del såklart oxå...

Nu ska jag nog snart käka lite lunch, börjar bli rätt hungrig och sen så kmr älsklingen hit en snabbis vid typ halv två. Då ska han bla få smaka på mammas mkt goda paj:) Går garanterat å möter upp honom sen i norra. Nu kom visst solen fram, underbart:)

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0