dagarna går fort men inte tillräckligt fort:/

Nu har ännu en dag rusat iväg och imorrn är det redan fredag....men önskar att jag skulle kunna spola fram tiden ännu snabbare. Vill ha onsdag nu..Förhoppningvis så kmr dagarna fortsätta gå fort så..Håller mina tummar. Ska se till att göra nån ting varje dag..helgen ser hyfast ut när det gäller planer.

Denna dag då. Sov till halv elva typ och det va lite lättare att somna igår natt. Läste lite innan jag la mig, sen så låg väl inte alltför länge å vred mig innan jag somnade. Vilket var rätt skönt. Efter frukosten i morse så satt jag mig ute i solen och läste en stund. Innan resten av familjen skulle käka lunch å jag försökte äta lite men åt frukost sent så. Sen så gjorde jag mig i ordning och drog iväg till råcksta för att passa lilla isabella en kort stund. Först va jag hemma hos "Totti" å isabella en stund, vi tog sedan en promenad till vällingby centrum. Där gick "Totti" iväg å gymmade och jag fick passa isabella i 45 minuter kanske. Inte så svårt, hon var jättesnäll å glad och vi gick runt i olika butiker. När "Totti" gymmat klart så handlade vi lite å tog sedan en promenad tillbaka hem till dom. Där fick man mysa me en nyvaken isabella, äta pannkakor osv. Drog hem vid 19 typ.

Fick skjuts hem från norra av min väldigt snälla lillebror;) Väl hemma så gjorde jag päronen sällskap framför tv:n, de kollade på nån film..men kom in mitt i handling så fattade inte mkt. Bestämde mig då för att sätta mig vid datan, vilket var tur. Då älsklingen var inloggad på fejjan. Vi hade messat lite innan och nu har vi snackat i över 1,5 timme. Men nu var han tvungen att logga ut för att gå å lägga sig i tältet för å sova typ. De ligger ju en timme före och sen så har älsklingen varit igång hela dagen, fotboll, bad å massa sol tydligen. Blir så avundsjuk:) Tydligen så ska två av hans kusiner(tror jag) följa me tillbaka till sverige å va här en vecka. Dom vill tydligen träffa mig så ska umgås me dom men framförallt älsklingen då. Ska bli spännande..hehe..

Imorron så har jag lite planer iaf..ska träna efter att jag käkat frukost, ska försöka cykla i 45 min och sedan köra mitt träningsprogram. Efter det så har jag inga planer mer än att duscha, lär väl sola om det e fint väder. Måste ju va brunare än älsklingen när han kmr tillbaka. Fast tror nog han kmr va brunare. Hehe..

Inläggen verkar bli långa nuförtiden...Jaja, har mkt att berätta helt enkelt;) Men nu räcker det för idag, ska chilla lite nu å sen läsa lite innan jag går och lägger mig(när det nu blir). Saknar min älskling så att det gör ont:/ har e mini klump i halsen, som nog inte lär resultera i gråt men man vet aldrig.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0