E såå stolt å glad över min brorsa...

Jag har nu tränat klart och ska precis slänga mig i duschen. Cyklade på träningscykeln i 30 min och efter det körde jag PT/träningsprogrammet i 45-50 minuter. Känns jätteskönt att komma igång me träningen igen, ska försöka träna 2-3 ggr i veckan nu;) Iaf medan jag satt på cykeln så fick jag ett mms av brorsan(han hade nämligen lovat mig att messa om hur det gick på gymnasieintagningen) och fick zooma in lite för att se. Å blev så glad när jag såg att han kommit in på sitt första val, e verkligen så stolt över honom å så glad för hans skull. Detta var verkligen hans mål/dröm att komma in där. Så i höst kmr brorsan börja på John Bauer Liljeholmen me inrikting omvårdnad profil hälsa- & idrott/innebandy:)

Älskar dig brorsan mer än du anar:) Du gör mig såå sjukt stolt, är såå tacksam och glad att du e min bror:D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag käka lunch och efter det gå ut å njuta av solen. Kmr dock smörja in mig ordenkligt först;)

Hoppas ni andra har en underbar dag!!

kram<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh tack så jätte mycket! :) Jaa hoppas det men jag ska börja köra deltid och sedan kanske det blir heltid. =) vore ju skönt! Men det är på dagar, kvällar och helger så jag tror det blir lite utspritt nämligen. Men på kvällar och helger blir det ju också ob så då tjänar man exta och det är väl bra! =)



Ohh då ska jag ta och läsa böckerna. Men jag tror det är jobbigare att läsa dem efter att man sätt filmerna? och jag är jätte kräsen när det är böcker, jag har nämligen as svårt att fastna för böcker. De ända böckerna jag har fastnat för är sann baserade böcker som handlar om misshandel och sånt! =/ Typ som "mamma sa att jag var sjuk" eller "pojken som kallades det" och uppföljarna. =) Vilka är din favortin böcker?

2010-07-02 @ 14:33:17
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0