Inte långt kvar nu...

Kom rätt nyligen hem från "Totti" och isabella...har spenderat halva dagen å hela kvällen med dom. Väldigt trevligt, mysigt och roligt. Mötte upp dom i vällingby centrum, där vi handlade lite inför middagen, sedan så gick "Totti" å gymmade och jag gick med isabella hem till dom. Lillfia lyckas somna påvägen vilket hennes mamma hade trott. Gick från vällingby till råcksta så det blev en liten promenad som träning idag. Väl hemma där så gjorde jag inte så mkt, raderade lite mess å messade me älsklingen. Sen så när "Totti" kom hem så vaknade isabella å var riktigt grinig å gnällig en stund. Men efter ett tag så gick det över å hon va riktigt söt å rolig. Åt middag där, kollade på tv, snackade skit å mös me lilla söta isabella. Messade även lite me älsklingen, men tillslut så fick man inge svar eftersom han har tappat täckning. Då han sitter på båten påväg hem till sverige. Äntligen, som jag gått och längtat...speciellt idag. Herregud asså..Det lustiga e att man typ saknat honom mer ju närmare man kmr att han ska komma hem..Hehe..

Imorron så har jag inget direkt planerat...vill och lär nog träffa älsklingen imorrn. Frågan e bara var å när, då 2 kusiner följer me till sverige och ska bo hos dom i en vecka^^ Så hinner kanske träna lite innan vi ses och ska nog försöka städa mitt rum innan jag tränar. Kom hem lite senare än jag hade tänkt mig, så det vart inget städande nu ikväll. Men förstås så vill jag träffa älsklingen så fort som möjligt, klarar inte av att va ifrån honom så mkt längre. Aldrig mer sånt här långt uppehåll från varandra. Detta va tom första gången vi va ifrån varandra sen vi blev tms och det va kanske ett lite väl lång tid att va ifrån varandra(första gången). Men vi överlevde, men det e knappt:P

Jaja, får se hur det går att sova i natt. Är rätt trött nu och har varit det sen typ halv tio eller nåt. Men kmr inte lägga mig eller somna på ett bra tag. Ska snart gå ner å borsta tänderna, sedan ska ja byta till älsklingens tröja och läsa i boken. Det börjar bli riktigt spännade så får se om man lyckas slita sig ifrån boken när man väl börjat. Kanske läser ut den å sedan lägger mig. Får se...Kmr oavsett detta ha svårt å sova. Ni vet varför.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0