Kärlek kärlek kärlek;)

Trots att min älskling befinner sig på andra sidan östersjön och att saknar honom väldigt mkt så kan jag inte rå för att le å va glad när jag chattar med honom. Ser säkert ut som en flinande idiot, snacka om ett lyckorus som far genom kroppen när man får prata me honom(el chatta, men whatever)..Jag ler å fnittrar lite för mig sjäv..armar och ben rör sig lite som de vill;) och sjunger gärna till musiken som kmr från datan:D:D Att vara kär e verkligen såå underbart, iaf när det relationen fungerar och är bra...På nåt sätt så är inte saknaden lika jobbig som den var innan, klart att den fortfarande e jobbig men inte på samma sätt. Nu e jag inte gråtfärdig om kvällarna eller fäller några tårar i samband med det. Vilket e skönt. Vad det beror på vet jag inte, kanske för att jag vet att han snart kmr hem igen;D 4 dagar kvar nu eftersom det e lördag;)

Underbart...underbart...underbart:D Kmr garanterat att lägga mig i natt med ett stort leende på läpparna:) Ska snart stänga av datan och lägga mig å läsa innan jag ska sova. Imorron har jag inga planer, får vad som händer..Ska dock va barnvakt på kvällen å tjäna lite cash;)




Lägger in den här klassiska 90-tals låten, för att den e glädjande + att jag haft den på huvudet idag;)

kram<3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0