Lång bloggtorka eller semester från bloggen;)

Nu är det över 2 veckor sen som jag skrev här sist, helt sjukt att tiden gott så fort. Men har en väldigt god anledning till att jag inte skrivit på ett bra tag. Får se hur mkt jag ska berätta, inte allt för mkt. Men den där lördagen för över 2 veckor sen vart grym. Bjöd med en speciell person, lite sent kanske, men han kom ändå:) så det var 6 tjejer å en kille som chillkrökade i hellas. Vi körde nåt fyllespel el nåt spel från nån tidning, där den som var sist vann och fick bestämma ett straff. Så det vart ett nattbad för mig å emelie, men det var faktiskt riktigt skönt. Kvällen å natten fortskred, vi var 4 st som stannade kvar och det var riktigt mysigt å kul. Sov sedan över hos emelie å åt en våffelfrukost framför "alice i underlandet". Sedan bar det av hem en snabbis innan man drog in för att träffa en speciell person. När han kom fick jag en bukett rosa rosor å vi tog en promenad och satte oss vid en fin utsiktsplats. Där vi satt i flera timmar och pratade, sedan tog vi en promenad å käkade och sedan promenerade lite till. Underbar kväll:)<3

Å efter det så har man umgåtts med denna person i 2 veckor, världens underbaraste..jag svär:) Jag kan inte vara mer glad och lycklig. Fast nu e jag väl inte alltför glad då han idag reste iväg till estland där han ska va i 8 dar(fick följa me om jag ville, men vi valde att va ifrån varandra lite). Det var ett jobbigt farväl vid alviks t-bane station och tårarna var inte långt borta när jag satt på tuben. Men som flera har sagt så är det så här när man e nykär. Tårarna uteblev, trots klumpen i halsen(fast får erkänna att tårarna redan kom sent i natt) då jag åkte och umgicks me en kompis direkt efter. Vilket var bra för då fick jag tänka på annat. Har dock messat me han halva kvällen, hör förhoppningvis ifrån honom imorrn när han e framme. Skiter i om mobilräkningen blir lite hög den här månaden:P Så nu när han e borta ska jag se till att göra massa saker så tiden går fort. Så som att träna, läsa, sola, hjälpa till att renovera å umgås me familjen och polare. 

Vad mer har hänt förutom det där? Inte mkt, eller här hemma har föräldrarna börjat renovera köket(så vi har inget kök just nu) å sen så har jag fått första beskedet om högskoleansökningen. Och jag kom in på den tekniska basterminen på KTH i flemingsberg:D Nice..

Oj, inlägget vart lite långt. Vet inte när jag skriver igen, ska försöka va lite mer aktiv. Får föresten se hur det går att sova idag. Lär bli väldigt svårt, det kmr va väldigt ensamt.

Saknar dig som fan redan baby<3

kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0