Lite nostalgi...studenten..

Kollade precis igenom fotona som togs under min student, fråga mig inte varför. Fick bara för mig att göra det. Bara genom att kolla på dom så minns man tillbaka till en av de bästa dagarna i mitt liv. Den spänning, glädje och lycka som man kände då..Såå underbart. Vill tillbaka till den dagen, vill uppleva allt igen. För den känslan som man fick/hade den dagen får man inte känna ofta. Vill ha champagnefrukost, umgås en sista gång me klasspolarna, tagga till i klassrummet å trappan precis innan utspringet. Springa ut, skrika ut sin glädje me sina kära klasskamrater, krama dom och sjunga högljutt över vad vi alla faktiskt åstakommit. Möta upp familj och släkt, få massa blommor, gosedjur & gratulationer av dom..Se sin kära lillebror vara sååå stolt(stoltare lillebror får man leta efter)..Sen åka flak, stänka ner andra i öl å cider samtidigt som man sjunger ut sin glädje och hoppar runt av lycka. Sen åkta hem för att mötas av ännu mer gratulationer å presenter från nära och kära, få vara i fokus för ovanlighetens skull. Dagen avlutades med fest me alla underbara vänner, vi som tagit studenten.Helt sjukt kul och att träffa sin kärlek den dagen toppade ju allt(fast det började inte förrän ett par veckor senare)..Allt detta vill jag bara uppleva igen.

Men jag kmr "bara" att få återuppleva den i huvudet, jag kmr ihåg i princip allt som hände denna dag. Kmr aldrig glömma den dagen och att tänka på den får mig såå glad. Behöver ju komma på andra tankar nu när killen e bortrest. Detta var ett perfekt sätt:)

Den 9:onde Juni 2010 in my heart forever:D

Nu ska jag nog stänga av datan och läsa en stund innan jag ska lägga mig.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0