Riktigt seg dag må jag säga..

Idag behövde man inte skämmas för att sitta inne framför tv:n och häcka, mulet ute och regnet hängde i luften(men inte fan kom det). Kände redan när jag vaknade att man inte riktigt kände sig hundra, inte att man va sjuk. Utan bara seg. Satte mig vid tv:n efter frukosten, kände mig varm som fan å trött. Trots att jag tyckte att jag ändå sovit bra. Efter lunchen så slog jag på första twilight filmen..Kände att mitt huvud fortfarande va tungt, va det även när jag vaknade. Och inte ens när halva filmen hade gått så slumrade jag till i soffan. Vaknade 30-40 min senare av att man fick ett mess. Var då tvungen att kolla tempen, kändes nästan som att man hade feber. Men så var det inte som tur va. Öppnade altandörren ocgh unade mig lite glass för att svalka mig lite.

Det var inte förrän efter middagen på kvällen som jag kände mig lite piggare igen och huvudvärken släppte. Och vädret ute vart bättre, då solen kom fram. Tror att det här vädret tidigare idag orsakade min huvudvärk:/ Men iaf, efter att ha käkat jordgubbar me glass ute på altanen me familjen. Så föreslog brorsan att vi skulle spela samma spel som vi spelade igår, vilket vi gjorde(medan päronen va ute på en lång promenad). Vi spelade ett par gånger å efter det satt vi och snackade en stund. Uppskattar verkligen de här stunderna me brorsan(vissa tkr säkert ja e konstig, men isf så förstår inte). För senare på kvällen så kom hans flickvän hit och sedan har man inte sett sin brorsa mer(trots att han e hemma). Övriga kvällen spenderades framför tv:n.

Imorrn så ska det tydligen bli varmt, så jag lär nog lägga mig ute och sola lite. Ska sjävklart smörja in mig ordenkligt, så dum e jag inte att jag skippar det:P Sen så skulle jag ju va barnvakt imorrn kväll, men det ställdes in. Ska ist vara barnvakt nån gång under nästa vecka ist;) Så får se va som händer imorrn kväll...e öppen för planer;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0