Saknaden e jobbigt:/

Det har bara gått snart 2 dagar sen som han åkte iväg till estland och saknaden blir bara värre och värre...Och nu på kvällen är den som värst..Då jag sitter ensam på mitt rum och att få kontakt med min älskling är svårt. Eller det e svårt att få svar då han knappt har pengar på mobilen, så han kan typ bara messa via datorn. Usch:( Vill bara ha han hos mig nu, å vad tårarna e såå nära att komma:´(

Bäst att försöka att tänka på nåt annat, fast det e svårt att inte tänka på det. Iaf..hade jättesvårt att somna i natt..La mig inte förrän vid 2 och låg å vred mig länge..somnade väl inte förrän vid halv fyra el nåt. Killens frånvaro märks även om nätterna såklart:/ Sen så vaknade man vid 9 typ å lyckades inte somna om helt, utan bara halvt och vid kvart i tio fick man mess från estland å älsklingen:) Pallade sedan inte ligga kvar i sängen utan gick upp, åt frukost och borstade tänderna. Efter det bytte man om , satte sig på träningscykeln å cyklade i 30 min medan man messade me killen. Fortsatte sedan me att köra mitt PT/träningsprogram i 45 minuter. Var skönt att komma igång me träningen igen;) Därefter vart det dusch å en lättare lunch, innan man begav sig me familjen till vagnhärad för att hälsa på min yngsta farbror david, hans sambo maria å deras son erik(2,5 månad). Där gick vi en promenad, fikade, umgicks, lekte me hunden scilla, åt god middag:) Det var en mkt rolig och trevlig dag, timmarna bara flög iväg. Vi åkte väl hem vid halv nio eller nåt. Och här hemma har man inte gjort så mkt, bara suttit framför datorn å hoppats på livstecken från älsklingen....Det bästa med dagarna är att man alltid har nåt att göra å man har sällskap av familjen och/eller vänner..tiden går fort;) men om nätterna e man ensam och längtan är då större än någonsin:(

Fick precis ett mess av älsklingen å nu sitter man och gråter. Inte för att han sa nåt dumt utan tvärtom. Gud vad jag vill vara i hans famn just nu. Får minnas orden han sa när jag grät häromdagen, "gumman, big girls dont cry"....(svarade att ibland så gör vi det;)) Kan det inte bara vara den 28:onde så han kommer hem..

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0