Ska försöka vända tillbaka dygnet...

Mina dygn de senaste veckorna har inte riktigt varit som de brukar, har somnat vid 03-04 och gått upp vid 14-15 typ. Anledningen heter kärlek...typ;) vi har legat och pratat varje natt å timmarna har flugit iväg. Men nu ska vi båda vända tillbaka dygnet igen(på två olika håll). Så ska snart slagga och faktiskt ställa mobilen, inte alltför sent dock. Imorrn blir upp, käka frukost och sedan träna. Som man inte gjort på ett bra tag, men när han kmr tillbaka ska vi börja träna lite tms eller vi ska cykla. Men det e faktiskt träning;)  Sen så efter lunchen imorrn så ska hela familjen iväg till min farbror med familj. Ska bli riktigt kul. Skriver kanske några rader imorrn om jag hinner.

Nej, nu ska jag försöka stänga av datorn och läsa en liten stund. Är faktiskt rätt trött och jag fasar för att ligga och vrida mig ett tag innan jag somnar. Eftersom han inte e vid min sida:/

God natt!

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0