Små trist å seg fredag...

Sitter nere i gillestugan me student munkjackan på mig och en filt över benen...Det är första gång på länge som man känner sig frussen och måste klä på sig. I princip hela sommaren så har det varit tvärtom, men inte idag tydligen. Jag som hade hoppats på sol, så jag kunde sitta ute och få lite färg. Men nej, inte idag. Har inte gjort så himla mkt idag. Sov fram till halv 11 typ, käkade frukost och efter det bytte jag om till träningskläder och gick ner i gillestugan för att träna. Cyklade i 30 minuter kanske å sedan körde jag träningprogrammet i 45-50 minuter. Idag var det riktigt segt att träna ville egentligen inte, men kämpade på ändå och vill bara bli klart me träningsprogrammet så fort som möjligt. Efter det vart det dusch och sedan lunch..tacos..mumsigt..Sedan hamnade jag här framför tv:n me datorn som sällskap. Men nu kom övriga familjen hem så brorsan e mitt sällskap för tillfället;) det tackar man för...

Det lär inte hända så mkt mer idag...lär väl kolla på tv, sitta vid datan eller läsa..Har ingen lust att dra nånstans, vädret verkar dra ner än lite..Eller energin blir sämare typ. Är så avundsjuk på älsklingen som e på stranden idag me då det e sol och varmt där borta..Saknar honom dessutom sjukt mkt..5 dagar kvar..Långt..

Imorrn kväll har jag fått jobb, ska sitta barnvakt ett par timmar åt isabella. Ska bli kul att tjäna lite pengar och få annat att tänka på.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0