Snart blir det sängen å samma bok som igår;)

Japp, ska snart lägga mig och fortsätta läsa eclipse(på svenska dock)..Att läsa innan man går å lägger sig e ju såå bra. Man kmr verkligen ner i varv och blir tillslut trött...men det vet ju alla typ;) Mamma kom precis in å sa att vi drar till nåt strandbad i tyresö imorrn vid 10. Så det blir att gå upp runt 9, inte lika lång sovmorron som man brukar ha. Men jag klarar mig..Min moster fyller nämligen år imorrn, så det blir ett mindre firande vid stranden;)

Ikväll så har jag bara chillat framför tv:n me päronen eller mest farsan..Brorsan drog iväg till flickvännen efter middagen. Bad om att vi skulle äta "lördagsmat" idag ist för imorrn, då jag ska käka hos en polare. Så till middag var det rostad färskpotatis, grillat kött, tomat & basilika röra och fick faktiskt ett glas rött vin till. Brukar aldrig få det av dom. Men idag vart det så, tackar å bockar. Efter den goda middagen vart det ost, kex å vin..hihixD och lite senare lite jordgubbar å glass:) mums:D

Det var det...nu e det bäst jag stänger av datan och börjar läsa lite. Får inte lägga mig alltför sent, måste orka me morgondagen. Den e rätt fullspäckad, även kvällen. Berättar mer om det imorrn.

God Natt!!

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0