Sol...va ovanligt;)

Sitter i mitt rum och solens strålar lyser in i mitt rum och värmer. Underbart, dock så e det lite för mkt moln för att lägga sig ute och sola. Får hålla tummarna att de försvinner snart, men ska inte klaga. Hellre det här vädret än det väder som varit de senaste dagarna(mulet, kyligt, regn å blåst)..

Snart ska man nog ta sig lite lunch me föräldrarna och därefter ska man bege sig iväg å träffa "Totti" & isabella. Vi kanske tar en promenad i skolskenet och/eller kollar lite på film. Det ska iaf bli kul, måste få den här dagen och gå. Vilket inte alls kmr vara några problem som sagt. Sista dagen å natten utan älsklingen. Snart e min 8:a dagars plåga över, hehe...Underbart:D

Har inte så mkt mer och säga. Sov rätt bra i natt i älsklingens tröja, hade dock lite svårt att sova å så hade man konstiga drömmar. Men sov bra ändå..Kan tänka mig att det kmr bli ännu svårare att sova i natt då jag vet att imorrnbitti kmr älsklingen i land i sverige igen. Det kmr nog bli som dagen innan julafton när man var liten;)

Hoppas ni alla får en underbar dag!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0