Trött....

Idag blir det e ett hyfsat kort inlägg, orkar inte skriva så mkt. Vaknade vid tio idag, först vid mess av polaren jag skulle träffa å sedan älsklingen. Så bestämde mig för att gå upp(skulle ha gått upp 10 min senare ändå)...Gick ner käkade frukost å sedan började jag träna. Körde 40 min på träningscykeln å sedan 50 min me mitt träningsprogram. Därefter vart det dusch, avbokade sedan träffen me polaren då det skulle bli så sent(det e en timmes resväg så) och vi ska ses imorrn ist som vi hade bestämt från början. Efter det vart det lunch å sedan fika me föräldrar. Annars så har jag mest chillat, antingen framför tv:n eller i mitt rum. Har filat å målat naglarna, lyckades få hicka precis när jag skulle måla..så fick skjuta på det en liten stund.  Sen nu ikväll så har jag chillat framför tv:n me päronen. Jag har självklart messat me älsklingen under hela dagen<3:)

Ska snart ta på min älsklingens tröja å lägga mig i sängen och läsa lite innan jag ska sova. Är rätt trött, så ska försöka att inte lägga mig alltför sent. Har sagt så ett par dagar nu å det har ju gått som det gått. Men men...Imorron så ska jag iväg till polaren och när jag väl kmr hem ska jag nog städa rummet. Så morgondagen e fullbokad, vilket e väldigt bra. Då det e sista dagen innan jag äntligen får träffa min älskling igen:) Det e snart mindre än en dag kvar..Underbart:D

Nej, nu ska jag stänga av datan å läsa lite.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0