Underbar lördag:D

Japp, den lördag har varit riktigt underbar och mysig. Familjen inkl. brorsans flickvän Felicia åkte härfrån till tyersö strandbad vid 10. När vi kom fram så var redan min moster där me sin sambo å min kusin wilmer, även mormor & morfar. Den här strandvistelsen var som ett firande för min moster som fyller år idag:) Det vart lite solande och chill innan man bestämde sig för att bada tms me brorsan, felicia å wilmer..å det va riktigt kallt må jag säga. Det va ju östersjön, fördrar verkigen hellas..hehe..Blev ett snabbt dopp efter att ha blivit nedstängt av både brorsan å wilmer. Efter badande vart det lite lunch, lite hemmagjord kycklingsallad:) Efter det så solande jag å snackade en del me felicia..Vi hade riktigt trevligt å det kändes skönt att vi fick sån bra kontakt..Brorsan har verkligen hittat en bra tjej:) hihixD Det vart ett dopp till och då var jag i över 15-20 min...gällde att vänja kroppen typ..sen var det okej;) Runt två, halv tre så drog vi hem..Här hemma har jag inte gjort så värst mkt;)

Ska snart börja göra mig i ordning, eftersom jag ska åka till forum och möta upp emelie efter hon jobbat..Sedan ska vi dra hem till henne och käka middag tms;) Sen vid halv nio typ ska vi möta upp massa folk i hellas å ha lite chillkrök. Ska bli riktigt mys, får se om nån av oss tar ett nattdopp. Har med mig badkläder ifall att;) tar även me mig lite vodka å några bira..Har även packat ner munkjacka å leggnins, eftersom det lär bli kallare på kvällen..

Men men..hoppas ni har haft en minst lika underbar dag som jag. Får se när jag skriver igen. Ska troligen slagga hos emelie i natt så;) å imorrn ska jag äntligen träffa min kusse isabelle igen:D:D Ska fixa det sista nu:P

kram<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det lovar jag att jag ska göra! :D Jag hoppas det går bra, men det tror jag.



Jaaa jag ska verkligen försöka, och ja jag rekomenderar dessa böcker starkt! Mamma sa att jag var sjuk kan vara trög. Men mot mer i mitten är den jätte bra! Men pojken som kallades det och följarna är så vidriga, man måste läsa dem, blåmärket är också sann historia och den är bra! ÅÅH vad handlar den boken om som du rekomenderade som du grät floder av?



Jag har jobbat hela dagen idag som barnvakt så jag är as trött nu, hur har din dag varit? ser att den har varti bra? =) Du får se med egna ögon! Säg vad du tyckt när du har sätt den! :D

2010-07-03 @ 21:59:34
URL: http://ronnyhjartasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0