Usch för mulet och regn....vet att det behvös men ändå:/

Man vaknar upp denna dag och inser att det e precis samma väder som igår eller samma som igår fast lite mer sol å värme. Men det gick inte många timmar innan det blev kyligare och solen försvann helt bakom alla moln och efter ett tag kom även regnet, underbart. Ser ut som att det ska va så här ett par dagar nu, men förhoppningvis så skulle det bli bättre väder nästa vecka. Börjar ju blekna bort, hallå. Skulle fan ha följt me älsklingen, dom har iaf haft mer sol å varmt än vi. Jaja...inte mkt att göra åt det just nu. Det e dessutom samma väder där nu som det e här typ.

Idag har jag inte gjort så mkt, sov väl till elva eller nåt då en polare ringde..Gick upp..satte mig vid datan en stund innan jag gick ner och käkade lite lunch. Sedan fastnade man framför tv:n å därefter datan. När päronen kom hem(efter att ha varit me bilen på service) så gjorde jag dom sällskap när de käkade lunch. Och efter det så fikade vi slut på mammas hallon- och vinbärspaj(som hon gjorde igår) me glass, vi kollade samtidigt klart på filmen "Tolken" som vi spelade in igår kväll. Därefter så skrev jag å fixade tack korten från studenten, så nu behövs bara frimärken sen så är dom redo att skickas ut;) Sen så hamnde jag här på rummet, framför datan..lyssnandes på musik. Barnvaktsjobbet ikväll vart inställt tyvärr, så kmr bli hemma me päronen..lagom kul. Brorsan e hos sin tjej som e hos sin farmor ute i nynäs. Å ingen vet när eller hur han kmr hem..varför e ungen inte hemma när man vill umgås me han.?!? Suck^^ Får väl klara mig...Har såklart även messat lite me älskling idag:) som tydligen ska på bio ikväll, e såå avundsjuk..vill oxå göra nåt. Fast har egentligen inte nån energi att dra hemifrån å göra nåt, hehe:p lär nog snacka mer me han senare idag...

Appropå ingenting så vägde jag mig idag och var 100% säker på att jag hade gått upp nåt kilo eller två i vikt. Pga att man kanske inte ätit så nyttiga saker de senaste veckorna plus att man inte motionerat(mer än promenader och några kortare simturer). Så fick en chock när jag klev på vågen och såg siffrorna, hade ist gått ner en del ist:O Inte mig emot, men vart bara så chockat när vågen visade motsatsen..Hehe..

Jaja, har inte så mkt mer å skriva. Får se om det blir ett till inlägg lite senare.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0